Sunday, January 11, 2009

A new year

New Year 08/09



Yes, im still (almost) always happy :)



Me and my good friend Nicole on New Years.


My two best friends and my roommate :)


Ryan, my boyfriend in Toronto on New Years :)




And this is how it looks like.
white white white white white.






Boring every day stuff..

Min jul forloeb ekstremt stille og roligt - ikke ligefrem hvad jeg er vant til - og man kan vist godt sige at det var paa randen til at vaere doed hamrende kedeligt. Men som i nok kan regne ud kom jeg igennem den uden at loebe graedende hjem til danmark eller hoppe ud et vindue. Saa er alt jo godt :)
Nytaar tilbragte jeg i selskab med mine dejlige venner. Vi tog ud og spise, tog til Toronto til det store countdown ogsaa tog vi tilbage til Burlington og festede til den lyse morgen.. Det var skoent.

Lige nu er jeg i gang med de sidste uger at mit semester. Og det er en smule haardt. Fra da vi startede efter nytaar og indtil slutningen af denne uge laver vi det der hedder summative, som gaelder for 30% af vores endelige karakter. For at sige det kort, saa laver vi bare nogen opgaver, som viser om vi kan det vi har laert igennem semesteret. Og naar vi er faerdige med det, har vi eksamener ogsaa har vi en lille dejlig og velfortjent ferie foer vi starter paa vores andet semester.
Jeg har rimelig godt vaennet mig til skole sytemmet her og jeg kan faktisk godt lide det. Men det er maaske bare fordi det jeg laver ikke rigtig taeller for noget og jeg kan tage de fag der intresserer mig (saa spoerg jeg saa mig selv hvorfor jeg valgte fysik?.. hmm..)
Men men.. naeste semester skal nok blive, jeg skal laerer at spille guitar (og ja, det er et fag hvor man udelukkende spiller guitar) forbedre mine skrive skills i writers craft og blive klog og dejlig i filosofi.

Endelig bliver jeg klog! :)



Everyone behave! just like i do.

No comments: